Maraqlı melumatlar → Oruc Deyrki...
Oruc deyirki: Niyyətim sizi ac buraxmag deyil, Acin vəziyyətini göstərməkdir...! Ardı »
Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən
Oruc deyirki: Niyyətim sizi ac buraxmag deyil, Acin vəziyyətini göstərməkdir...! Ardı »
Sual: On yaş həndəvərində olan cavan qardaşlarımı Allahın yoluna necə dəvət edim ki, onlar dindar olsunlar, sadiq bir müsəlman kimi böyüyüb-başa çatsınlar? Bunun üçün hansı metodlardan istifadə edim?
Cavab: Həmd Allaha məxsusdur.
Sizə məsləhət və nəsihətimiz budur ki, onlara Qurani Kərimi və Peyğəmbərin səhih Sünnəsini, islamda gözəl əxlaq, ehsan, davranış qaydaları, valideynlərə hörmət və yaxşılıq etmək, qohumluq əlaqələrini saxlamaq, dürüstlük, etibarlı olmaq, əmin olmaq və s. kimi xüsusiyyətləri öyrədəsiniz. Həmçinin, daima camaat ilə namaz qılmaları üçün buna nəzarət edin. Eləcə də, onlara yemək yeyərkən, içərkən, danışarkən və s. islamda buyurulan ədəb qaydalarını başa salın. Əgər onlar bu cür gözəl, uca ədəb Ardı »
Yeni Elbise Giyerken Okunan Duâ
Yeni elbise insana gurur, kibir verir, günahkar bir ruh hali telkin eder. Böyle bir hisse kapılmamak için yeni elbiseyi giyerken duâ okunru, kibre, gurura kapılmamak için Allah'a iltica edilir, elbiseyi hayırlı yerlerde, hayırların ihyasında giymek için niyette bulunulur:
"Elhamdülillâhillezî kesâni mâ üvâriye bihi avretî ve etecemmelü bihi fî hayâtî."
"Avret yerimi örtecek elbiseyi bana ihsan eden ve giyindiğimde beni güzelleştiren Rabbime hamd olsun."
Elbise giyip çıkarırken "Bismillâhillezî lâ ilâhe illâ hüve" (Kendisinden başka hiç bir ibadet edilecek ilâh olmayan Allah'ın adıyla) demelidir. Bir insan elbiselerini giyip çıkarırken "Bismillâh" demesi manen bir perdedir. Odalarımızda bizimle beraber olan Ardı »
Ağıllı insanın xüsusiyyətlərindən biri də sabahını sığortalamaq üçün bu gündən tədbirlər tökməkdir. Dünya həyatımızda ətrafımıza nəzər salsaq görərik ki, biri gələcəkdə gözəl karyera qurmaq üçün illərlə təhsil alır, digəri gələcəkdə hansısa bir dünya malına sahib olmaq üçün illərlə pul yığır və s. Halbuki bütün bu planlar qurularkən həmin gözlənilən vaxtın gələcəyi ehtimal olunur və heç kimin nəinki o vaxta, heç sabahkı günə belə çıxacağı haqqında yüz faizlik gümanı yoxdur. Belə olan halda, gələcəyi ehtimal olunan sabahkı günləri üçün bu gündən hazırlıq görən insanın, gələcəyi şübhəsiz olan ölümdən sonrakı həyatı xatırlayıb, onun üçün hazırlıq görməməsi həqiqətən də çox düşündürücüdür. Bu səbəblə də Ardı »
İbn Abbas – radıyallahu anhu - rəvayət edir ki, Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – köpək dişi olan vəhşi heyvanların və caynaqlı quşların yeyilməsini qadağan etmişdir”. Müslim 1934. Bura daxildir: Qartal, Qırğı, Şahin, Qızılquş və s.
Toyuğun caynaqları olsa da belə yeyilməsi icazəlidir. Əbu Musa – radıyallahu anhu - rəvayət edir ki, mən Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – in toyuq yediyini gördüm”. Buxari 5517, Müslim 1649.
Bura aiddir: Sərçə, göyərçin və s. Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: “Sərçə kəsdiyi zaman belə rəhmli olan kimsəyə Allah Qiyamət günü rəhm edər”. Təbərani “Kəbir” 7915, əl-Albani “Həsən”.
Ev Ardı »
Üzücü hadisələr qarşısında dözüm göstərib, bədbinliyə qapılmamaq, insan şəxsiyyətinin ucalığına bir dəlildir. Oğlu Yusifin qanlı köynəyini görən Yəqub, «Mənə, yalnız tükənməz, dözümlü səbir gərəkdir» deyir.
Kiçik gölməçənin suyunu zəif bir külək dalğalandırdığı bir halda, əzəmətli Sakit okean tufanlar qarşısında öz müvazinətini itirmir. Bəzən insan zahirən dözümlülük göstərsə də, danışdığı sözlərdən naşükrlük və səbirsizlik duyulur. Lakin həqiqi imana malik insanlar, heç zaman sarsılıb, bədbin sözlər danışmırlar. Ən gözəl səbir də elə budur.
Bəs nə üçün Yəqub peyğəmbər oğlu Yusifə görə gözləri kor olanadək ağladı? Nə üçün başqalarına ağlamamağı tövsiyə edən İslam Peyğəmbəri (s), oğlu İbrahimi itirdiyi zaman göz yaşları axıtdı? Həzrət Peyğəmbər (s) bu Ardı »
Deyirlər ki, bir gün həzrət Adəm (ə) oturmuşdu. Altı nəfər ona yaxınlaşdı. Üçü sağ tərəfində, üçü isə sol tərəfində oturdu. Adəm (ə) ağlardan birindən soruşdu:
–Sən kimsən?
Cavab verdi:
–Əql.
Soruşdu:
–Sənin yerin haradır?
–Beyin.
Adəm (ə) ikincidən soruşdu:
–Sən kimsən?
–Məhəbbət.
–Sənin yerin haradır?
–Ürək.
Həzrət Adəm (ə) üçüncüdən soruşdu:
–Sən kimsən?
Dedi:
–Həya.
–Sənin yerin haradadır?
–Göz.
Sonra Adəm (ə) üzünü sol tərəfə tutub qaralardan birindən soruşdu:
–Sən kimsən?
Cavab verdi:
–Təkəbbür.
–Sənin yerin hardadır?
–Beyin.
Adəm (ə) soruşdu:
–Əql ilə bir yerdəsiniz?
Dedi:
–Elə ki, mən gəldim əql gedir.
İkincidən soruşdu:
–Sən kimsən?
–Həsəd.
Soruşdu:
–Yerin hardadır?
–Ürək.
–Məhəbbətlə bir yerdəsiniz?
–Mən gəldimsə, məhəbbət gedəcək.
Adəm üçüncüdən soruşdu:
–Bəs, sən kimsən?
Cavab verdi:
–Tamah.
–Bəs sənin yerin hardadır?
–Göz.
–Həya ilə bir yerdəsiniz?
Dedi:
–Mən daxil olan kimi, həya xaric olur.
Mümkündür ki, bu altı nəfər Adəmi (ə) Ardı »
Allah dünya həyatında insanlar üçün həzz duyacaq gözəl nemətlər yaratmışdır. Ancaq insanların böyük əksəriyyəti göstərdikləri pis xüsusiyyətləri və yanlış hərəkətləri ilə bu nemətlərdən uzaq qalırlar. Belə ki, insanlardakı yanlış xüsusiyyətlərdən biri də “bağışlamağı bacarmamaq”dır. Bir çox insan sırf bağışlamaq kimi üstün əxlaq nümayiş etdirə bilmədikləri üçün özlərini dünya həyatının gözəlliklərindən və nemətlərindən məhrum edirlər.
İnsanların bir- birilərini bağışlamalarına əngəl olan hisslər arasında ən təsirli olan heç şübhəsiz “kin və nifrət”dir. Xüsusilə də əgər həmin şəxsin nifrətinə səbəb olan hadisədə haqlılıq payı varsa, belə olduqda bu şəxsin nəfsinə üstün gəlməsi daha da çətinləşir. Bu haqlılıq isə həqiqətən də qarşı tərəfin böyük bir Ardı »