Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Maraqlı melumatlarImam Huseyn E

Gelib catdi Meherrem
Her yer aglayirdi qan
Duwmenler wadu xurrem
Wehidlerse verir can

Huseyn qaldi anba an
Tekce tenha ve yalqiz
Onun ehatesinde
Duwmenler idi yalniz

Kin kuduret yagirdi
Duwmenlerin uzunden
Ibret almayirdilar
Huseynin e sozlerinden

Huseyn Atin Belinde
Geldiyi xeymeye sari.
Zeyneb ele bildiki
Geldi Peygember cani

Zeyneb sildi Huseynin
Gozlerindeki tozu
Bawa duwduki yoxdur
Yazilmiwlara pozu

Elinin qizi bildi
Ki yaxindir ayriliq
Qelbinde qemi qusse
Soruwdu Dur 1anliq

Can Huseynim gedirsen
Tek tenha sen meydana?
Goz yawlarim qurumur
Qelbimse yana yana

Huseyn dedi Zeynebim
Ele al sen ozunu
Yadina sal 1anliq
Peygemberin sozunu

O hezret demiwdi Bir gun
Wehid ederler seni
Zeyneb cani tek qorur
Senin yetimlerini

Eziz bacim gel bu an
Ele al sen ozunu
Weytanin hiylesinde
Cekme 1an gozunu

Qusseliyem qemliyem
Bura gelenden beri
Bunu bilki bir daha
Donmeyeceyem geri.

Gedirem baci sago ol
Mugayat ol ozunden
Arzum Ardı »

Maraqlı melumatlarLogmanin Oz Ogluna Nesihetleri

Ey oglum!Dunyaya o qeder alude olma ki, axireti unudasan.Dunyaya o qeder etinasiz olma ki, muftexorcasina bawqalarina yuk olasan.Oglum!Senden evvel atalar oz ovladlari ucun mal-dovlet toplayirdilar.Amma ne mal-dovletin ozu qaldi,ne de sahibi. Ey oglum!Ele hesab et ki,bu dunyada seni bezi iwler ucun noker tutublar,mukafat vedesini de veribler.Oz vezifeni yerine yetir ki, vaxtinda muzdunu ala bilesen...Bu dunyada qoyun kimi yawama;qoyunu otarirlar ki,kokelsin;kokelen kimi de kesirler.Dunyani korpu hesab et.Sen bu korpuden birdefelik kecmelisen ve bir daha oraya qayitmayacaqsan.Ey oglum!Bil ki, qiyamet gununde Allahin huzurunda senden dord mesele baresinde soruwulacaq:Cavanligini hansi yolda kecirmisen;omrunu neye serf etmisen;mal-dovletini haradan qazanmisan ve neye xerclemisen?Hemin gun suallara cavab vermek Ardı »

Maraqlı melumatlarMütə(siğə) Və Həqiqətləri

Mütə-faydalı şey, ümrə ilə həcci birləşdirmə, boşanan qadına verilən əşya, bir qadınla müvəqqəti

evlənmə kimi mənalara gəlir. Fiqhi termin kimi mütə bir kişinin bir qadınla aralarında qərarlaşdırdıqları müəyyən bir zamana qədər və müəyyən miqdar pul qarşılığında qurulan müvəqqəti bir evlilik növüdür. Mütədə kişi maliyyə baxımdan qadından məsul deyil, lakin əgər qadın uşaq dünyaya gətirsə, kişi həmin uşağın xərclərini qarşılamaq məcburiyyətindədir. Bununla yanaşı, təyin edilmiş müddət bitəndə mütə nikahı ləğv olur. Bu evlilikdə miras məsələsi olmadığı kimi, müddətində və sayısında da sərhəd yoxdur. İstər mütə nikahı ilə, istərsə də daimi nikahla evli bir adam məbləği ödəyərək istədiyi qədər və hətta bir, və Ardı »

Maraqlı melumatlarNiyyətin insanın aqibətinə nə təsiri var?

Yaxşı niyyət yaxşı işlərə səbəb olur, əksinə, pis niyyət çirkin işlərə zəmin yaradır.Çünki çirkin bulaqdan axan su, çirkin olacaqdır. Bu vaxt suyu təmizləmək istəsək, gərək bulağın suyunu saflaşdıraq.

Peyğəmbərimiz (s) buyurur: "Möminin niyyəti onun əməlindən yaxşıdır. Kafirin niyyəti isə onun əməlindən pisdir və hər bir şəxs öz niyyəti əsasında iş görür».

Bu hədisin izahı aşağıdakı kimidir. İnsanın niyyəti və fikri onun həyatında gördüyü bütün işlərin mənşəyi və mərkəzidir. Əgər bu mərkəz sağlam olsa, onda insan yaxşı işlərlə məşğul olacaq, yox əgər çirkin olsa, onda insanın günah və fəsadla məşğul olmasına gətirib çıxaracaq.
Mömin şəxsin fikri və niyyəti sağlam olduğu üçün onun işləri də düzgün Ardı »

Maraqlı melumatlarTəharət; İkinci fəsil: Murdar şeylər (ərəb. Nəcasət)

Ərəb dilində nacasət sözü, nəcasə sözünün cəmidir. Nəcasət (murdar), sağlam təbiətli insanların iyrəndiyi, özlərini ondan qoruduğu, paltarına dəydikdə onu yuduğu şeylərdir. Məsələn, nəcis, sidik və s.[1]
Əşyalar əslən təmiz və mübah sayılır. Kim hansısa bir şeyin murdar olduğunu iddia edirsə bunun üçün mütləq sübut gətirməlidir. Əgər subut gətirə bilsə o deyəndir.

Yox əgər bunu edə bilməsə və ya gətirdiyi dəlil qaneedici olmasa o zaman biz "hər şeyin əsası pakdır" prinsipinə əsasən həmin şeyin pak olduğu qənaətində qalmalıyıq[2]. Çünki nəyinsə murdar olmasını demək "təklifi"[3] hökmdür. Yalnız dəlil-sübut əsasında belə bir qərar vermək olar.[4]

Dəlillər əsasında, murdarlığı isbat olunan şeylər

1 , 2: İnsan sidiyi və nəcisi:
Nəcisin Ardı »

Maraqlı melumatlar{Qedir Xum Haqqinda}

ilhecce ayinin 18-i cume axshami gunu, Peygember (s) Cuhfeden Xum vadisine catdiginda Cebrail Allahdan xeber getirdi ki, Eli (e)-i ozunden sonra xelife teyin etsin. Bu ohdeliyi yerine yetirmek ucun hezret (s) hamini cagirib bele buyurdu: -Peygember sizinle ehemiyyetli bir movzu haqqinda danishacaq. Hami gelsin.- Minlerle haci o qizmar havada Peygemberi (s) eshitmek uchun bir yere toplashmishdi. Peygember (s) namaz qilandan sonra, onun uchun duzeldilmish xususi yerde oturub buyurdu: -Hemd ve sena Allaha mexsusdur. Ondan yardim diler, Ona inanar ve Ona tevekkul ederem...Men shehadet verirem ki, Ondan bashqa mebud yoxdur, Mehemmed Onun qulu ve Peygemberidir. Ey camaat, men sizin aranizdan gedende iki Ardı »

Maraqlı melumatlarNəfs Haqqında Gözəl Və Təsirli Söz Söyləmək Ibadət

Dəccal, insanların imanından edən adam. Axır zamanda dəccalın də təsiri ilə insanlar dindən uzaqlaşacaqlar. Dinin yaşanmadığı cəmiyyətlərdə mərhəmət, xoşgörüş, sevgi, hörmət kimi gözəl əxlaq xüsusiyyətləri yerini; sevgisiz, xoşgörüşsüz, mərhəmətsiz, eqoist duyğulara verəcək.

Ətrafınıza baxın; insanların çoxu dözümsüz, sevgisiz, asıq üzlü, kobuddur. Quran əxlaqının gərəyi olaraq qarşıdakı adama kompliment edib gözəl söz deyilməsidir axız zamanlarda belə bir çıxar ya da fitnə axtaran oldular. Bütün bunlar şeytanın təlqini və oyunundan başqa bir şey deyil. Şeytan insanların bədbəxt, ümidsiz, bir-birinə düşmən, qısqanc, şübhəçi və mənfi olmasını istər. Bu hədəfə çatmaq üçün, gözəl olan hər şeyi səhv göstərir. Bunu edərkən də sözdə əxlaq qaydalarını istifadə və Ardı »

Maraqlı melumatlarİSLAMDAN ÇİXARAN 10 ŞƏRT

1. İbadətdə ALLAH`a şərik qoşmaq. Bu barədə ALLAH (s.t.) quranda deyir: Həqiqətən hər kim ALLAH`a şərik qoşursa, ALLAH cənnəti ona haram edər və onun yeri od içərisindədir. Zalımların yardımçısı yoxdur (o dünyada).(5/72)


2. Hər kim özü ilə ALLAH arasında vasitəçi təyin edərsə, hansı ki ondan yardım diləyir, onlardan şəfaət diləyir və onlara güman edirsə, bütün imamların yekdil rəyinə görə o, küfrə düşmüşdür. Quranda ALLAH bu barədə deyib: Ondan savayı başqasını yardımçı qəbul edənlər deyərlər: Bunlara ona görə tapınırıq ki, ALLAH`a yaxınlaşmağımıza vasitəçi olsunlar.(39/3)

3. Müşrikləri (ALLAH a şərik qoşanları) kafir kimi tanımamaq, onların küfrü barədə şübhədə olmaq və ya onların doğru Ardı »